Az Electronic Arts fejese, John Riccitiello azt nyilatkozta, hogy kétszáz millió dollárba is kerülhet a Battlefield 3és az új Call of Duty marketingcsatája.

Riccitiello egy New York-i eseményen, az Ad Age Conference-en tartott előadásában hangzott el mindez. “Idén novemberben indulunk el a Battlefield 3-mal, mely a következő Call of Duty résszel száll majd harcba, mely jelenleg az FPS játékok királya, ami tavaly 400 millió dolláros forgalmat könyvelhetett el az első napon” – magyarázta.

“Ez a játék (Battlefield 3) azért készült, hogy azt maga alá gyűrje. Ha a titánok harcára gondolsz – Red Sox vs Yankees, Microsoft és Google, akkor ebben az évben ez az lesz a két játék között”. “Több száz millió dolláros marketing költséggel harcol majd a két játék egymás ellen, hasonló dizájn, de mi azt gondoljuk, a mi termékünk a jobb.”

 Ha az Electronic Arts komolyan gondolja, hogy lekörözi az Activision franchise-t, akkor minden egyes pennyre szüksége lesz, amit csak össze tud kaparni. A legutolsó COD installáció, a Black Ops tavaly novemberben az USA-ban minden idők legjobban fogyó játéka lett, csupán azon a kontinensen 14 millió példányban fogyott.

Az Activision nem árult még el részleteket az idei Call of Duty-ról, bár pletykák már keringtek róla, hogy vagy a Modern Warfare 3lesz az, vagy pedig egy futurisztikus sci-fi shooter.