Az Ubisoft több mint 8 millió pédányt szállított ki az üzletekbe a Watch Dogs-ból, derült ki a kiadó legfrissebb közleményéből. Természetesen nem maradt el a kiadó szokásos bullshit-je sem a bejelentés mellé. 

Megjelenése első hetében 4 millió példányban kelt el a Watch Dogs, másik négy milliót pedig a leszállított kópiák közt tart nyilván az Ubisoft. Természetesen a kiadó megragadta az alkalmat, hogy ismét nagyokat mondjon, és messzemenő következtetéseket vonjon le mindenből:

A Watch Dogs mostanra egy jól pozícionált, fontos frencsájz lett, s az elkövetkezendő években erre építhetünk, és a sikerét megsokszorozhatjuk. Az értékesítés sikere bizonyítja az Ubisoft kasszasiker márkák létrehozásában történő szakértelmét. Ez a tudás lehetővé teszi, hogy versenytársainkkal szemben kitűnjünk az összes konzol ciklus elején, ezáltal új dimenziókat érhetünk el.

A kiadó vezérigazgatója egyúttal azt is elárulta, hogy a vállalat az első pénzügyi negyedévben 490 millió dolláros árbevételt ért el, mely 374%-kal több, mint egy évvel ezelőtt ilyenkor.