Azt, hogy a DLC-k rossz esetben a lehúzásról szólnak, eddig is tudtuk, az viszont a mai napig meglep, hogy hányan hajlandók mindezért fizetni. A Black Ops DLC-kért 18 millióan.

Az Activision szerint a mai napig több mint 18 millió Black Ops térképcsomagot adtak el a világon, ezáltal az átlagos költés/koponya a játékra vonatkozóan 76 dollárra nőtt. A Black Ops DLC-k sikere messze túlmutat a korábbi Call of Duty címeken, árulta el Eric Hirshberg egy befektetői konferencián tegnap. A World at War 9 millió DLC-t tudott eladni, míg a Modern Warfare 2 11 millióig tornázta fel magát.

Összességében az Activision digitális értékesítésből származó árbevétele az elmúlt 12 hónapban meghaladta az 1.7 milliárd dollárt, 300 millió dolcsival több ez, mint az előző 12 hónap eredménye. Ezek után senki ne csodálkozzon azon, hogy miért is koncentrál az Activision a Call of Duty-ra és a World of Warcraftra.