Érdekes interjút adott Andy Wilson, a Bodycount fejlesztési vezetője az EDGE magazinnak. Ebben azt boncolgatja, hogy a Call of Duty franchise miatt toporog egyhelyben az FPS piac, s gyökeres megújulásra van szükség.

Gondolom senki nem lepődik meg azon, ha a vezető fejlesztő azt állítja, hogy a Bodycount pont ilyen játék lesz. Andy Wilson örül az olyan kezdeményezéseknek, melyek letérnek a Call of Duty által jól kitaposott, azonban ma már járhatatlan ösvényről. Példaként nevezi meg a Bulletstorm-ot (Epic Games) és a Brink-et (Bethesda).

A Codemasters fejlesztési vezetője kihangsúlyozta, hogy az a recept, amikor valamit lemásolnak, és némi pluszt adnak hozzá, kudarcot vallott, s minden fejlesztő csapat ezzel a problémával küzd. Olyan dolgot kell szerinte létrehozni, ami teljesen új alapokra helyezi az FPS játékokat. Ami a Bodycount-ot illeti, egyenesen olyan kijelentést tett, hogy mind a játékmenetet tekintve, mind pedig a látványvilágot nem hiszi, hogy létezik bármilyen más játék, ami ehhez fogható lenne. Abban bízik, hogy amikor végre a játék az üzletek polcaira kerül, az azt megvásároló játékosok úgy vélik majd, hogy na igen, ez teljesen más, mint amit eddig megszokhattak.