Randy Pitchford, a Duke Nukem Forever-t fejlesztő cég feje a minap a PlayStation Blogon írt a játék elkészítéséről. Sok érdekes dolog között mondott valami még érdekesebbet.

Amikor már mindenki azt hitte, hogy annyi év kallódás után a Duke Nukem Forever majdnem készen van, még rengeteg munkát kellett a stúdiónak beleölnie. Randy ezt írta erről:

Úgy becsülöm, hogy a 3D Realms körülbelül 3,5-4,5 ezer emberhónapnyi munkát (száz ember egy hónapnyi munkája száz emberhónapnyi munkának felel meg – a szerk.) invesztált a játékba, amiből egy csomó gyakorlatilag teljesen elveszett. Mire a játék az üzletek polcaira kerül, a Gearbox további 2500 emberhónapnyi munkát ölt a játékba. Soha nem vettem még részt ilyen kaluberü projektben. Összehasonlításként, a Borderlands, ami minden, csak nem egy kis játék, s melyben egy komplett univerzumot kellett felépíteni, kismillió fegyverrel, 3,5-4 ezer emberhónapnyi munkát igényelt“.