Nagyon úgy tűnik, hogy a hamarosan megjelenő Syndicate hardcore játékélményt kínál majd, de az azt készítő Starbreeze nem érzi úgy, hogy túlságosan messzire merészkedtek volna. A játékban mindenesetre nincs könnyű fokozat.

A Starbreeze az Eurogamer-nek nyilatkozott, s attól félnek, hogy túl nehézre sikerült a játék. “Egyfolytában attól tartunk, hogy túl nehézre csináltuk” – mondta Lars Magnus Lang, a játék vezető programozója. “A játék hardcore, abban az értelemben, ha úgy akarod játszani azt, mint egy normál lövöldözős címet. Teljesen másképp kell hozzáállnod, valóban együtt kell működnöd társaiddal, meggyógyítani és újraéleszteni őket, majdnem mint egy MMO, olyan az egész.”

A Syndicate-ben nincs könnyű fokozat. A nehézségi fokokat csillagok jelenítik meg: egy csillag a normál, kettő a nehéz, és három az őrült fokozatot jelzi. “Az egy csillagot nem akartuk könnyűnek elnevezni, mert nem könnyű, tehát helyette azt mondtuk, kezdjük a normállal. Nincs könnyű fokozat.”