Az Egyesült Államok legnagyobb videojátékos üzlethálózata, a GameStop masszív karcsúsításba kezd, s a közeljövőben 120 üzletét zárja be országszerte. A karcsúsítás oka az új stratégia, melynek neve GameStop 3.0.

Minderről a GameStop vezérigazgatója, Paul Raines tartott egy prezentációt a GameStop 2014 Investor Day című rendezvényen, melyen az új stratégiát mutatta be. A vállalat tervei szerint a közeljövőben bezárnak 120-130 üzletet országszerte, s a jövőben szeretnének a mobilpiacra fókuszálni.

A cég elsősorban az Apple-eszközöket nézte ki magának, az iPhone-t és az iPad-et, s digitális jelenlétét szeretné erősíteni ebben a szegmensben. Ne feledkezzünk meg azonban a vállalat saját márkáiról, a Spring Mobile-ról és a Simply Mac-ről sem, melyek szintén jelentősebb szerepet kapnap az új stratégiában.

A GameStop az Egyesült Államokban jelenleg 6500 üzlettel rendelkezik.