Az I Am Alive kreatív igazgatója nemes egyszerűséggel kijelentette, hogy a kalózkodás miatt az I Am Alive PC-s verziójának valószínűsége meglehetősen csekély. Ha tetszik, ha nem.

Az Ubisoft korábban letölthető címként jelentette be a játékot, kizárólag konzolokra, s nem véletlenül. Stanislas Mettra azt nyilatkozta az IncGamers-nek, hogy “Hallottuk, hogy a PC-s játékosok anyáznak azért, mert számukra nem készül el a játék. De valójában csak azért morognak, mert nem lesz PC-s verzió, vagy azért, mert a játék, amivel játszani szeretnének, nem készül el az ő platformjukra?”

Mettra szerint ha 50,000 példány kel el PC-re, az nem éri meg, hogy 12 ember három hónapon keresztül dolgozzon a projekten. “Nehéz dolog ez, mert a warez olyan méretű, és olyan kevesen fizetnek PC-re játékokért, hogy egészen pontosan fel kell mérnünk, hogy vajon a munkák megtérül-e.” Mivel az I AM Alive a Splinter Cell: Convinction motorján ketyeg, portolható PC-re, azonban egyértelmű, hogy az Ubisoft berágott a PC játékosokra. Nem kizárt, hogy lesz valaha I Am Alive PC-re is, de az nem pár hónappal a konzolos verzió megjelenése után lesz.