Az EEDAR nevű közvélemény kutató cég harmadszorra teszi közzé a Deconstrutcting Downloadable Content néven megjelent elemzését.

A felmérés szerint az elmúlt 12 hónapban a konzol tulajok 51%-a vásárolt valamilyen DLC-t, s az EEDAR szerint 2011-ben a piac 875 millió dollár bevételt generál Észak-Amerikában, jövőre ez a szám 1 milliárd dollárig nőhet. A riport szerint, ha sikerülne azt a 49%-ot rávenni a vásárlásra, akik nem töltöttek le semmilyen DLC-t idén, az még 600 millió dolláros bevételt generálna.

A három ok, ami miatt a konzol tulajok nem vásárolnak DLC-t, a felmérés szerint a következő volt: 1. adatvédelem 2. nincs visszatérítési szabályzat 3. túl drága. Érdekes, hogy az első opciót a válaszadók 47%-a jelölte meg fő okként, s bevallom, nem tudom, mit értenek ezalatt. Az EEDAR ennek bővebb kifejtését a jövő évi riportjában ígéri.