A Microsoft felismerte azt, amit csak a hülye nem vesz észre: sokkal több vásárlót lehetne a digitális címek felé terelni, ha a játék, annak végigjátszását követően eladható lenne. Na, a cég pont most tervezi ezt. 

A dolog még nagyon gyerekcipőben jár, egyelőre csak egy marketinges kérdőívben puhatolóznak a redmondiak, hogy hajlandóak lennénk-e visszaadni a digitális játékot, ha visszakapnánk a vételár 10%-át? A dologmég annyiban rafinált kicsit, hogy a vételárat nem visszautalná a cég, hanem jóváírná az Xbox-os számlán.

Értékelendő, hogy legalább már idáig eljutott valaki, azonban a 10% nevetségesen alacsonyak tűnik. Jelenleg, a megjelenést követő végigjátszás utáni eladással egy 18 ezer forintos játék nagyjából 14 ezerért lazán elpasszolható, ráadásul az készpénzben üti a vásárló markát.

Így ha ezzel szeretnének versenyezni, akkor ennél sokkal nagyvonalúnak kéne lenni Redmondban.