Egy friss felmérés szerint az Egyesült Királyságban a harmadik legismertebb márkanév a PlayStation 2018-ban, ezzel a japánok ismertsége hat helyet lépett előre a korábbi felmérés óta. 

A Prophet közzétette a szokásos Brand Relevance Index-ét, melyet 11 500 fogyasztó válaszai alapján állítottak össze, s melyben 27 kategória 240 márkáját rangsorolták. A PlayStation az előkelő harmadik helyen végzett. Az elismerés annál is értékesebb, ugyanis a PlayStation az egyetlen videojátékos márka az első 10 vállalat között. Az már csak hab a tortán, hogy olyan, szinte mindenki által ismert nevet is megelőzött, mint a Google.

A lista első helyén az Apple végzett, második helyen a Lego áll. A Google negyedik, az Amazon nyolcadik, az Android a tizedik helyen végzett.

A Nintedo két helyet javítva a tizenegyedik helyre futott be, míg az Xbox hat helyet rontva csak a tizenhetedik helyig tudta magát feltornászni.