A tények: a Sony az USA Store-ban szponzorált McDonald’s-hirdetést tett közzé tőle szokatlan módon, melynek a játékokhoz semmi köze sincsen. Vajon milyen érzést vált ki ez a játékosokból? Mondd el te is! 

A PlayStation Store a Sony kizárólagos tulajdonú online disztribúciós platformja, melynek célja, hogy a PlayStation-konzolokon fogyasztható tartalmakat, leginkább játékokat, valamint alkalmazásokat, filmeket értékesítsen a rendszer felhasználói számára. Éppen ezért tűnik szokatlan gyakorlatnak az, hogy a cég,  az elsődleges tartalomtól nagyon is távol álló fizetett hirdetést, jelen esetben egy McDonald’s reklákmot helyezzen el. 

A reklám jelenleg is láthat a What’s Hot fül alatt, melyen fel van tüntetve a “Sponsored” felirat, azaz a fizetett tartalomra történő felhívás. Az ilyen jellegű tartalmak kihelyezése bizonyos emberek véleménye szerint etikailag aggályos, tekintettel arra, hogy egy olyan külső tartalmat kényszerít a Sony ezzel a felhasználóira, melyet ők nem kértek, s melynek az alap szolgáltatáshoz az ég világon semmi köze sincs.

Mit gondoltok erről? Zavar benneteket? Írjátok meg a véleményeiteket a hozzászólások közt, vagy a Facebook-oldalunkon.