Érdekes eredménnyel zárult a Nielsen közvéleménykutató egy friss felmérése a videojátékos piacról, melyből kiderült, hogy az amerikai vásárlók nem akarnak PS4 Pro-t és Xbox Scorpio-t venni. Nem is hallotak róla szinte. 

A közelmltban elkészült Games 360 report sok érdekes dolgot tárt fel a kurrens konzolokkal, és azok tulajdonosaival kapcsolatban. Ami viszont a legérdekesebb, hogy  a PlayStation 4 Pro és az Xbox Scorpio ismertsége is nagyon alacsony, és kevesen akarják ezek egyikét vagy akár mindkettőt megvásárolni.

A felmérés összes résztvevője közül mindössze 11% hallott már a Project Scorpio-ról, 21% pedig a PS4 Pro-ról. Azok között, akik aktívan játszanak is, és elmúltak 13 évesek, valamivel jobb a helyzet: 14% hallott a Scorpio-ról, és 27% a PS4 Pro-ról. Azok között viszont, akik nem játszanak videojátékokkal, az Xbox Scorpio ismertsége a legalacsonyabb, mindössze 3%.

Ha a klasszikus PS4-ről és Xbox One-ról beszélünk, a helyzet kedvezőbb, bár az Xbox One konzekvensen rosszabbul teljesített. Nintendo Switch-ről is viszonylag keveseb hallottak, a játékos célközönség mindössze 29%-a, érdekesen magas  viszont az ismertség (22%) azok között, akik nem játszanak videojátékokkal.

A megkérdezettek csupán 15%-a akar PlayStation 4 Pro-t venni, 13%-uk pedig Xbox Scorpio-t.