Az Electronic Arts idén nyáron Monteralban új stúdiót nyitott, aminek vezetését Jade Raymondra bízta, aki az Assassin’s Creed producere volt az Ubisoftnál hosszú évekig. A leckét megtanulta. 

Az Electronic Arts bejelentette, hogy Assassin’s Creed-szerű akciójátékot készít a montreali Motive stúdió gondozásában. Nyáron még arról volt szó, hogy ez a csapat segít majd a Mass Effect: Andromeda, valamint a Star Wars-játékok munkáiban, így meglepő az új szerep, melyet Blake Jorgensen, az EA divízióvezetője jelentett be

A kiadó saját bevallása szerint a “gigantikus akciójátékok” piaca számukra egyelőre ismeretlen terület, melyen  jövőben szeretnék magukat kipróbálni. Jade Raymond vezetésével erre remek lehetőségük is lesz, hisz a hölgy az Ubisoftnál eltöltött évek alatt vastagon benne volt az Assassin’s Creed fejlesztésében, így használható tapasztalata egészen biztosan van.