Befutott a mai nap szar híre: új konzolok ide vagy oda, az Assassin’s Creed: Unity csak 900p és 30 fps sebességgel fut majd PlayStation 4-en és Xbox One-on. Na de mi ennek az oka? Olvass tovább, hogy megtudd! 

A VideoGamer vállalta a szerepet, hogy az Assassin’s Creed: Unity producerével, Vincent Pontbirand-nal beszélgetve megtudja, hogy milyen sebességgel és felbontással fut majd a játék. Annak ellenére, hogy az eredeti terv az volt, hogy 1080p és 60 fps legyen a két paraméter, ezt nem sikerült megvalósítani, mert a processzorok nem bírták a terhelést.

S hogy miért nem? Azért, mert a játékban több mint 30 000 NPC található, s bizony ezek kirajzolgatása rendkívül sok számítási kapacitást elvesz a processzortól. Hamar felreppentek a pletykák, miszerint az Ubisoft direkt butította le a PS4-es változatot, hogy ne mutatkozzon meg a konzol előnye az Xbox One-nal szemben. A kiadó azonnal cáfolta mindezt közleményében, miszerint mindkét konzol esetében szükség volt a sebesség visszavételére annak érdekében, hogy bírják azt szuflával.