A múlt heti gamescom-on Eric Hirshberg, az Activision elnöke verbális tűzszünetre szólította fel az Electronic Arts-ot a Call of Duty és a Battlefield között. Az EA tesz erre.

Az Electronic Arts válaszolt, és teljes gőzzel halad előre. A vállalati kommunikációért felelős vezérhelyettes, Jeff Brown lángokba dobta  Hirshberg olajfaágát: “Üdv a nagyok között Eric. Tudom, hogy még új vagy a pozíciódban, de valaki elmondhatta volna, hogy ez a piac a versenyre épül.” – válaszolt Brown az Industry Gamers-nek. “Minden okod meg van arra, hogy ideges legyél.” – folytatta. “Tavaly az Activision 90%-át birtokolta az FPS piacnak. Idén a Battlefield 3 miatt ez már csak 60 vagy 70% lesz. Ha folytatódik az tendencia, két-három év múlva sehol sem lesztek már. Ha nem hiszel nekem, menj el egy üzletbe, és vegyél egy Guitar Hero-t vagy Tony Hawk-ot.

Hoppá.

A Battlefield 3 nem fogja eladásaiban felülmúlni a Call of Duty: Modern Warfare 3-at idén, de biztos, hogy egy szeletet kihasít majd a tortájából, ha nem is akkorát, amekkorát Brown jósol. Mindenesetre az EA kommunikációs stratégiája nem rossz, ugyanis ha valaki a napokban a Call of Duty-ról beszél, biztos, hogy szóba kerül a Battlefiled 3 is. Lehet, hogy az EA alulmarad az eladásokban, de úgy tűnik, hogy a PR hadviselést jól nyomja.