Sokan elkezdték már húzni a kiskereskedelmi forgalmazás vészharangját, s a francia kiadó is úgy ítéli meg, hogy a jövő a digitális piactéré. Ebben szerintük kisebb a kockázat.

Thomas Paincon, az Ubisoft digitális forgalmazásért felelős igazgatója nyilatkozta, hogy szerinte jóval kifizetődőbb ez az értékesítési csatorna, mert kisebb anyagi kockázattal jár, s a digitális tartalmat fogyasztók nagyobb hajlandóságot mutatnak új címek kipróbálására. A From Dust jól példázza a digitális forgalmazásban rejlő lehetőséget, több mint 500,000 példány talált már belőle így gazdára PSN-en és XBLA-n.

“Kisebb kockázattal jár, ha egy játékot digitális formában adunk ki. Ugyanakkor a kiskereskedelmi forgalmazás meglehetősen kockázatos, hacsak nincs 90-es Metacritic értékelésed” – nyilatkozta Paincon.