Elég csak egy pillantást venni az Ubisoft jelenlegi kínálatára, és könnyen észrevehető, hogy a kiadó a háttérben csavart egyet üzleti elképzelésein, s mintha nyitott volna a többjátékos játékélmény felé. 

Az olyan címek, mint a Rainbow Six: Siege, Tom Clancy’s The Division és For Honor egyértelműen jelzik, hogy valami történt a franciák háza táján. Mindezt Yves Guillemot, a kiadó vezérigazgatója meg is erősítette egy, a befektetőknek tartott panel keretében.

A kiadó egy teljesen új, AAA-kategóriás játékon dolgozik, mely multiplayer-centrikus, árulta el Guillemot. A mögöttes filozófia az, hogy ahhoz, hogy a videojáték-ipar jelenlegi időszakában valaki túléljen, a játékosokat egyetlen címmel kell életben tartani ahelyett, hogy évenként újabb és újabb sorozatok jöjjenek. Többek között ez az oka annak is, hogy az Ubisoft felhagy az Assassin’s Creed évenkénti ismétléseivel a jövőben.

A francia kiadó a 2018-19-es üzleti évre árbevételét 2.2 milliárd euróra akarja növelni, mely a jelenlegihez képest 60%-os növekedést jelent. Ahhoz, hogy ezt elérjék, erősen a többjátékos tartalmakra kell koncentrálniuk, mondta a vezér.