Érdekes információk láttak napvilágot az Xbox Game Pass-előfizetéssel kapcsolatos fogyasztói szokásokról. A Microsoft havi előfizetéses hozzáférése a több mint 100 játékhoz jelentősen növeli a játékidőt.

Az Xbox Game Pass előfizetői több játékot  vásárolnak, és több műfajjal próbálkoznak, mint az előfizetésüket megelőzi időszakban. Egy, a napokban, Londonban tartott rendezvényen Agostino Simonetta, az ID@Xbox vezetője osztott meg érdekes információkat a közönséggel.

Az első érdekes adat az volt, hogy az előfizetők 40%-kal több játékkal játszanak – beleértve a nem GP-címeket is – mint azok, akik nem fizettek elő a Game Pass-ra. Az előfizetők 91%-a nyilatkozott úgy, hogy olyan címeket is kipróbál, amiket biztosan nem tett volna, ha azért vételárat kell fizetni.

Amikor új címek kerülnek be a kínálatba, a játékosok átlagosan hatszor több időt töltenek játékkal, beleértve az összes címet a felhozatalból, azaz, a játékoskedvet nagy mértékben növeli a kínálat rendszeres frissítése.

Végül Simonetta kiemelte, hogy tévedés, hogy a Game Pass kannibalizálja a játékvásárlásokat, mert pont az ellenkezője igaz: a szolgáltatás előfizetőinek növeli a vásárlási kedvét.