A hatalmas sikert aratott BioShock: Infinite fejlesztője, az Irrational Games lehúzza a rolót, köszönhetően az alapító, Kevin Levin döntésének, aki a jövőben új, kisebb stúdiót alapít a Take-Two szervezetébe olvadva. 

Minderről Levine egy nyílt levélben számolt be a tegnap este folyamán. A jelenlegi csapatból 15 főt tart meg, s a jövőben kizárólag digitális játékok fejlesztésével fognak foglalkozni, nagy hangsúlyt helyezve az újrajátszhatóságra és a sztorivezérelt felépítésre. Tekintettel arra, hogy ehhez a projekthez egy lényegesen laposabb szervezet szükséges, a kreatív direktor ezért döntött az Irrational Games felszámolálsa mellett.

A stúdiót Levine 1997-ben alapította, s első játékuk a System Shock 2 volt 1999-ben. 2006-ban vásárolta meg őket a Take-Two, s ezután kezdtek az aranytojást tojó frencsájzon, a BioShock-on dolgozni, mely világhírűvé tette őket.