Az nem ritkaság, hogy egy játékot a létező összes platformra elkészítenek, ami azonban meglepő, hogy az Irrational Games a Bioshock Infinite-et egyszerre készíti el az összes platformra, s nem pedig portolja azt, az először elkészült verzióból.

Ez ugyan sokkal egyszerűbb, azonban azt a veszélyt hordozza magában, hogy egy platform legalább vesztese lesz a portolásnak, és ez sokszor nem más, mint a PlayStation 3 (ha valaki játszott a Mafia 2-vel, láthatta, hogy valamilyen úton módon a fű valahogy kimaradt a PS3-as verzióból).

Most azonban a fejlesztők egészen más utat választottak, ami sokkal munkaigényesebb, de biztosítja, hogy egy platform se szenvedjen minőségi romlást: a Bioshock Infinite-et egyszerre fogják fejleszteni. Kevin Levine, az Irrational Games első embere megnyugtatta a PS3 tulajdonosokat, hogy a projektet nem adják ki külsős cégnek, hanem maguk végzik a kódolást az első bittől az utolsóig. Nem lesz vezető platform, nyilatkozta Kevin, bár így a projekt időigényesebb lesz, mintha pusztán portolnák a játékot.