A BioShock: Infinite nem kap Move támogatást, tudtuk meg Ken Levine-től, az Irrational Games fejesétől, mert a játékosok azt éreznék, hogy ezáltal csalnak a játékban.

A Play magazinnak adott nyilatkozatában kifejtette, hogy soha nem készítene Move támogatást egy játékhoz pusztán azért, hogy ezzel valakit (a Sony-t – a szerk.) boldoggá tegyen, vagy hogy megfeleljen a marketing osztályok elvárásainak. “Ha nincs igazi mondandód azzal, hogy használod a Move-ot, azt a játékosok is tudni fogják.”

Azonban Levine izgalmasnak találja a 3D támogatást, azonban nem erősítette meg, hogy a jövőre megjelenő BioShock: Infinite vajon él-e ezzel a lehetőséggel. “A 3D kicsit más dolog” – mondta a szupersztár játékfejlesztő. “Eziránt sokkal inkább nyitott vagyok.”

Az idei E3-on elképzelhető, hogy választ kapunk arra, hogy a 3D-re vonatkozó mondatok csak az izgalmat fokozták, vagy valóban integrálják a játékba a támogatást.