A CD Projekt Red, azaz a Witcher-sorozat készítője jellemzően Twitteren kommunikál, s legutóbbi bejegyzésükből kiderült, hogy az új játékukban sem lesz semmi félrevezetés, csapda vagy átverés. 

A stúdió jelenleg a Cyberpunk 2077-en dolgozik, s a fejlesztés pont aszerint zajlik, ahogy anyukád a vacsorát csinálja: akkor kapod meg, amikor már jó és kész lesz, nem pedig korábban. A Twitteren egy rajongó kételyeinek adott hangot, miszerint a játékra a stúdió, mint szolgáltatásra gondol – értsd: rejtett költésekre építő mechnaikával -, akár a Destiny 2 vagy a The Division esetében.

A felvetésre a CD Projekt az alábbiakat válaszolta:

Amikor a Cyberpunk 2077 jut eszedbe, ne gondolj másra, mint a The Witcher 3 esetében: egy hatalmas, egyjátékos, nyílt világú, sztorivezérelt szerepjátékra. Nincsenek rejtett csapdák, azt kapod, amiért fizetsz – semmi szarság, csak őszinte játék, mint a Wild Hunt. A kapzsiságot meghagyjuk másnak.

Utóbbi mondatával a CD Projekt nyilvánvalóan főleg az Electronic Arts-ra, és azokra a kiadókra gondolt, akik mindent megtesznek azért, hogy a játék árán felül további forintokat sajtoljanak ki a játékosokból, lehetőleg minél többet.

Ez a hozzáállás az EA-nak úgy tűnik, most nem jött be, és a fagyi visszanyalt: a Star Wars: Battlefront II múlt heti rajtja során fele annyi játék fogyott, mint a Battlefield 1 esetében, és 65%-kal kevesebb, mint a Battlefront első részéből.