Az IGN felgöngyölítette, hogy miért is készült hét éven keresztül az ausztrál Team Bondi-nál az L.A. Noire. A volt munkavállalók kitálaltak a körülményekről.

Rengeteg saját akaratából, vagy éppen nem önnön szándéktól vezérelve a Team Bondi-tól távozott munkavállaló tálalt ki blogokban és twitter üzenetekben arról, hogy milyen, sokszor embertelen körülmények között készült az L.A. Noire. Éveken keresztül tartó, nem ritkán 110-130 órás munkahétről beszélnek, s a stúdiót vezető Brendan McNamara állat módjára üvöltő, másokat megalázó stílusáról. McNamara nem is tagadja ezeket a vádakat, és elismeri, hogy ha a játékfejlesztésről van szó, akkor rendkívül szenvedélyes tud lenni, s hozzáteszi, hogy ha valakinek nem tetszik a stílusa, az nyugodtan távozhat a stúdiótól, és megpróbálhat máshol sikeres lenni. Igazi s*ggfej.

A hét éven keresztül készülő L.A. Noire Ausztráliában készült, s ez volt a kontinens eddigi legnagyobb játékprojektje.