A Darksiders egy fantasztikusan jó játék volt, melyről sokan úgy vélekedtek, mint a Legend of Zelda sötétebb verziója, a God of War harcrendszerével átitatva. Bizonyos mértékig a játék akció-RPG elemeket is tartalmazott, és fog is a második részben.

Ha játszottál az első résszel, bizonyára emlékszel, hogy fegyvereidhez különböző kiegészítőket aggathattál, és képességeidet fejleszthetted a játék folyamán. A Darksiders II ennél sokkal tovább megy, a játékban nagyon komoly loot rendszer lesz, az elhullott ellenségekből csak úgy potyog majd a cucc.

“Nem túlzás azt állítani, hogy több tízezer megtalálható cucc van a Darksiders II-ben” – mondta Jay Fitzloff, a Vigil Games Studios marketing menedzsere. “Mivel a megszerezhető cuccok véletlenszerűen generálódnak, nem lehet kiszámítani, hogy mit rejt egy adott láda, vagy mi pottyan ki a megölt ellenségből”.

Fitzloff hangsúlyozta azt is, hogy a játék folyamán nehéz döntések elé nézünk, ugyanis meg kell gondolni, hogy milyen cuccot viszünk magunkkal, s melyeket hagyunk hátra Death kalandjai során.

 A loot rendszer arra kényszeríti a játékosokat, hogy helyenként nehéz döntéseket hozzanak meg a játék során. Mivel minden egyes cuccnak saját képessége van, az, hogy mit adsz el és mit tartasz meg, alapvetően befolyásolja azt, hogy milyen stílusban fogod tudni folytatni a játékot. A nyers erő a fontosabb, vagy hogy ellenfeleidet lefagyaszd? Ebben a barlangban a tűzzel szembeni ellenállással, vagy azzal járok jobban, ha az életerőm minél gyorsabban újratermelődik? Ilyen kérdésekkel kell majd megbirkóznia a játékosnak a Darksiders II története során.

A Darksiders II még idén megjelenik Xbox 360, PlayStation 3 és PC platformokra.