Az Eurogamer magazin egy roppant bosszantó hírrel rukkolt elő, miszerint a hamarosan megjelenő Dead Space 3-ban mikrotranzakciós rendszer működik majd, azaz, pénzért különböző cuccokat, fejlesztéseket lehet vásárolni.

Úgy látszik, az Electronic Arts-nak semmi sem elég, odáig jutottunk, hogy már AAA kategóriás játékokon belül is mikrotranzakciós rendszert alkalmaznak az extra profit reményében. A játékban a fegyverkészítéshez és fejlesztéséhez különböző erőforrások szükségesek, melyek számossága sosem elegendő, ezt a rést kívánja áthidalni az EA azzal, hogy akinek pénze van, mindent megvehet magának a boldoguláshoz.

Ezzel Yara Khoury producer szerint senki nem jut előnyhöz a másikkal szemben, mert csak a várakozáshoz szükséges időt rövidítheti meg bárki azzal, hogy fizet a fejlesztésekért.

Arról, hogy minderről mi a véleményem, egy külön szösszenetben emlékezem majd meg.

Hogy tetszik az EA húzása? Mit gondoltok erről?