A Death Rally és a Remedy Entertainment esete kiváló példája annak, mekkora lehetőség rejlik a mobilokra szánt játékokban, A játék fejlesztése nyolc hónapig tartott ,de három nap alatt megtérült.

A Remedy az Alan Wake-ről és a Max Payne-ről híres, azonban mostanában egy iOS játékon is dolgozott. A stúdió vezetője az E3-on nyilatkozta a sajtónak, hogy a Death Rally három nap alatt visszahozta a fejlesztés költségeit az App Store-ban. A projekt nem elsődlegesen a Remedy-é volt, hanem a Mountain Sheep-é, ugyanakkora a Remedy még így is nyolc hónapnyi munkát tett bele.

Természetesen megkérdezték Matias Myllyrinne-t, hogy a játék sikere vajon átrendezi-e a Remedy prioritásait. “A Remedy folytatni fogja azt, amiben a legjobbak vagyunk, a filmszerű, történetközpontú akciójátékok készítését. Fantasztikus dolgok történnek ugyanakkor a digitális fronton, mint például XBLA, Steam, iPhone stb. Ezeken a platformokon ütős és vicces játékokat hozhatsz létre kevés költségen, ugyanakkor pénzt kereshetsz vele.”