Az Omega Force nem adja fel és hamarosan megjelenik a Dynasty Warriors hetedik epizódja, melyben tovább folytatódhat a hentelés. Ha kíváncsi vagy arra, mi is vár rád a hetedik részben, olvasd el előzetesünket.

A Dynasty Warrior immáron a hetedik részében tálalja elénk a céltalan mészárlást, most épp távolkeleti köntösben. A DW az a játék, melyet a fél világ lesajnál, ennek ellenére mindig sikerül körülbelül fél millió darabot eladni minden egyes részéből. Pedig a játék képtelen tanulni saját hibáiból, s ezáltal a középszerűség mocsarába süllyed.

Mégis úgy tűnik, hogy az évek múlásával a Dynasty Warriors kialakított magának egy saját rajongótábort, akiket nem zavar a végtelenül egyszerű koncepció, a ramaty grafika és gyakorlatilag a fapados megvalósítás. Ők azok, akik vélhetően a hangulatba szerettek bele, s nem rontja el a játékélményüket mindaz, amit eddig a franchise-t fémjelezte. De vajon hogyan sikerül a hetedik rész?

Kezdem azzal, hogy ebben az epizódban több újítás lesz, mint mondjuk az előző két (akár három) részben együttvéve, de még mindig erősen érezhető, hogy ez bizony az Omega Force játéka. Ami sajnos nem fog változni a játékban, az a játékmenet, amely gyakorlatilag arról szól, hogy adott a hős, aki néhány óra leforgása alatt annyi ellenfelet mészárol le, mint égen a csillag. S teszi ezt egyes egyedül. Vélhetően ez nem fogja zavarni azokat, akik az eddigi részekkel szívesen játszottak, hisz akkor azokat sem vették volna a kezükbe, legalább is pár rész után biztösan nem.

Senki ne számítson tehát nemhogy rettentő bonyolult, de még bonyolultnak sem nevezhető küldetésekre, a dolgunk végtelenül egyszerű lesz a játékban, menni és ölni. Ezt leszámítva azonban lesz néhány újítás is, mint például a fegyverek esetében. Mostantól minden karakter minden fegyvert tud használni, s a küldetésekre egy egész arzenálnyit vihet magával. A gyorsváltó menübe egyszerre két fegyvert lehet elhelyezni, ami nagyon jól jön a gyors kombók közben, könnyen lehet őket váltogatni. Jó pofa megoldás, hogy a fegyverek cseréjekor valami pluszt is kapunk, ha például a kardot váltjuk le, mielőtt visszekerül hüvelyébe tesz még egy kört, és néhány csapást, s pár fej bizonyosan a porba hull még. Nem mindegyik fegyvernek lesz ilyen “extra hozadéka”, de a legtöbbnek igen.

Minden karakternek meg lesz a saját kedvenc fegyvere, ráadásul, ha a kedvence kerül a kezébe, jóval erősebb sebeket okoz majd, és a kombók is hosszabbá válnak. De ha valakinek még ez is kevés, akkor jó ha tudja, hogy ha adott karaktert a kedvenc fegyverével indít útjára, akkor ellenfelek tucatjai lelik halálukat pusztán azért, mert a kedvenc fegyvere van a kezében.

A sztori mód négy kampányt tartalmaz, kizárólag teljesen új pályákkal. Mindegyik történet 15-25 pályát foglal magába, s nem lesz elegendő egyetlen hőst választanunk, hisz mindegyik történet egy egész ország életéről szól. Minden egyes helyszínen egy előre kijelölt karakterrel kell haladni.

Conquest módban sokkal több szabadságra lesz lehetőség, az ókori Kína térképét területről-területre kell bejárni és meghódítani. A harcok között a városokba is bemehetsz, beszégetni fogsz tudni, és a fejlődésre is lesz lehetőséged. Ahogy hladsz előre ebben a módban, előbb-utóbb országot, sőt gazdát is kell, hogy válassz. Innentől kezdve más dolgod nem lesz, minthogy a birodalom felemelkedéséért dolgozz. Ezt megteheted kooperatív módban is (online és offline).

Gyakorlatilag ezzel össze is foglaltam, milyen újítások várnak rád a Dynasty Warriors 7-ben, sőt azt is, hogy mit tartogat azok számára a játék, akik megveszik. Ez a “jól” bevált recept, amit az Omega Force hosszú évek óta, pontosabban egy évtizede alkalmaz. Van rá vevő, hiszen ha nem lenne, nem jönnének futószalagon az újabb és újabb DW epizódok.

Senki ne számítson nagy csodára, látványos fejlődésre. A hetedik epiózód csak egy kicsit lesz szebb, kicsit lesz izgalmasabb, kicsit modernebb, de lehet, hogy ez a kevés épp elég lesz immáron tizedik éve.