Minden jel arra mutat, hogy elmérgesedett a viszony a Rockstar Games és az L.A. Noire fejlesztője, a Team Bondi között. Minderről elsősorban az ausztrál cég menedzsmentje tehető felelőssé.

A helyzetről a Team Bondi két munkatársa nyilatkozott név nélkül a Gameindustr.biz-nek. Elmondásuk szerint a Rockstar és a Team Bondi viszonya mélyponton van, de a feszültség már az L.A. Noire fejlesztése közben elkezdődött. A helyzet odáig fajult, hogy vélhetően a Rockstar nem is lesz hajlandó kiadni a Team Bondi következő címét.

Néhány héttel ezelőtt láttak napvilágot azok a híresztelések, miszerint embertelen körülmények között készült a játék, s a fejlesztést vezető Brendan McNemara stílusa hagyott némi kívánnivalót maga után. Az embertelen munkakörülmények miatt az Internation Game Developers Association vizsgálatot indított, hisz nem volt ritka a 110 órás munkahét sem. Az már csak tetézte a dolgokat, hogy 130 fejlesztőt lehagytak a játék stáblistájáról.

A Team Bondi egy másik kiadót keres a következő játékához, a Rockstar-ral való kapcsolata rendkívül megromlott. Brendan személyes víziójának sikereként értékeli az L.A. Noire-t, de azt gondolom, hogy a Rockstar az, aki megmentette a projektet.” – nyilatkozta az egyik munkatárs. Szerinte a kiadó rengeteg pénzt ölt a projektbe, nem sajnált marketingre sem, s ha ők nincsenek, a Team Bondi már évekkel ezelőtt lehúzhatta volna a rolót.

A fejlesztésnél végig fogta a Team Bondi kezét a kiadó, s ez volt a szerencse: kontrollálni is befolyásolni tudták a folyamatot, egyre több tanácsot adtak, felülbíráltak döntéseket, programozókat, művészeket és minőségellenőröket küldtek Ausztráliába azért, hogy a projekt ne dőljön be.

Vélhetően ez volt az olaj a tűzre, a Team Bondi rosszul élte meg, hogy a Rockstar mindenbe beleszólt. Korábban a Rockstar oda volt az ausztrál csapatért, még az is megfordult a fejükben, hogy ők lesznek a Rockstar Sydney, de minél több időt töltöttek a csapattal, annál inkább rájöttek, hogy ez óriási hiba lenne.