A From Software, a Dark Souls fejlesztője elnézést kért a rajongóktól, no nem azért, mert a játék olyan bitang nehézre sikeredett, hanem a framerate problémákért, melyre a rajongók a játék megjelenése óta panaszkodtak.

A játék kreatív igazgatója, Hidetaka Miyazaki elmagyarázta, hogy a Dark Souls framerate problémái abból adódtak, hogy a Dark Souls mérete messze meghaladta azt, amit a From Software valaha készített. “Igen, voltak technikai problémák.” – nyilatkozta Miyazaki az Edge magazinnak. “Nem gondolom, hogy ez normális, de reálisan nézve a dolgot, a Dark Souls egy meglehetősen nagy vállalkozás volt, költségvetését és a várakozásokat tekintve is.

Nagyon sajnáljuk a problémákat, melyeket mi okoztunk.” – folytatta. “Ez egy olyan cím volt, mellyel kapcsolatban nem volt elég tapasztalatunk, s voltak a projektnek olyan részei, amikor azt éreztük, hogy technikai hátterünk nem tudja a lépést tartani a játék méretével, olyan ez, mint a fokozatosan erősödő fájdalom.

Nem tudom, hogy kapunk-e még valaha esélyt. Biztosak vagyunk abban, hogy képesek vagyunk a hibákból tanulni, és egy még jobb Dark világot tudunk készíteni, viszont azt nem tudjuk, hogy a rajongók valaha megbocsátanak-e nekünk.