Amiért a legtöbben utálják a Call of Duty játékokat, az az a tény, hogy évről-évre anélkül lesz elképesztően sikeres, hogy gyakorlatilag új tartalmat ajánlana. Sokan jónak látnák, ha a sorozat egy pár évet pihenne, azonban nem az Activision vezérigazgatója.

Eric Hirshberg nem úgy tekint a Call of Duty-ra, mint évenkénti megjelenésre, hanem mint minden évben visszatérő tevékenységre, hasonlóképp a sporteseményekhez.

Ha más szemüvegen keresztül nézed, ha úgy nézed, mint például az NFL-t, minden évben van NFL, s az emberek minden évben szeretik. Megszállottá válnak tőle évről-évre, s egy év múlva még többet szeretnének belőle.

 

A Games Industry-nak adott interjújában azt is elárulta, hogy nem hinné, hogy unalmas lenne az évenkénti megjelenés. “Egyetlen mutatót nem tudnak mutatni, ami azt jelentené, hogy az érdeklődés lanyhulna a játék iránt. ” Ha ez a sikeresség mércéje, akkor valóban igaza van, s miért is hagynának fel valamivel, ami minden évben dollár százmilliókat hoz a konyhára?