Kevés fejlesztő van a világon, aki arra képes, mint a Rockstar Games: a játékos preferenciájára bízza, hogy egy játékot külső nézetből (TPS) vagy belső nézetből (FPS) akar játszani. A Red Dead Redemption 2 is ilyen lesz. 

A Red Dead Redemption világa az egyik leglátványosabb világ, amit valaha láthattunk, és most már csak a játékoson múlik, milyen közelről is akarja az eseményeket szemlélni. Egy sor kamerabeállítás lesz elérhető a játékban, Arthur Morganhez közelebb, kicsit távolabb, külső nézetben, vagy akár belső nézetben is.

A tejes játék végigjátszható lesz FPS-nézetben, nem csak bizonyos részei, hasonlóképp, mint a Grand Theft Auto V. A Red Dead Redemption 2-ben egészen közelről nézheted majd meg a fegyvertöltés animációit, vagy a környezet apró részleteit is.

A játékba minden a választásról szól majd, úgy néz ki, jelenleg erre egyetlen fejlesztő képes a világon. Szomorú.