A tegnap kezdődött Game Developers Conference-en előadást tartott a Team Meat, melyen arról beszélt, hogy a Super Meat Boy indulása borsot tört az orruk alá.

Az előadáson a Microsoft-tal kapcsolatos afférjuk volt a középpontban. Tavaly a Super Meat Boy az Xbox 360-as startkor kizárólagossággal rendelkezett, a megjelenés hete eredetileg csak róla szól volna azáltal, hogy kiemelt pozíciót kap a Live felületén. Azonban a Costume Quest közbeszólt, s a rossz szervezés miatt (vagy direkt?) ugyanazon a napon jelent meg. Ez pedig gyakorlatilag taccsra tette a Super Meat Boy-t, a Double Fine hírneve és befolyása elég volt ahhoz, hogy a Super Meat Boy a Live felületének szó szerint az oldalán találja magát.

A Team Meat forrt a dühtől, rengeteg munkájuk volt a játékban, s a legbosszantóbb az volt, hogy a Microsoft semmit nem tett azért, hogy a Live-on népszerűsítse a játékot, ennek ellenére mégis nagyon jól fogyott.  Ha a Microsoft megfelelő hozzáállást tanúsított volna, a platformer játékból sokkal több kelhetett volna el.

A Team Meat jelenleg a játék ultra kiadásán dolgozik (dobozos forma, csomó extra), s az sem kizárt, hogy nyitnak majd a 3DS felé.