Fogalmazzunk tömören és egyszerűen: a BioWare nélkül a videojáték-ipar félkarú óriás lenne, a kanadai csapat ugyanis az elmúlt hűsz évben megmutatta, hogyan kell RPG-t csinálni. Boldog születésnapot! 

Huszadik születésnapját ünnepelte pénteken a kanadai BioWare, aki bár 2007-ben megszünt független lenni, amikor az Electronic Arts megvásárolta, neve továbbra is egyet jelent a minőségi játékfejlesztéssel.

Az elmúlt két évtizedben olyan legendás játékokat köszönhetünk nekik, mint a Neverwinter Nights, a Baldur’s Gate-sorozat, a Jade Empire, a Mass Effect-trilógia, vagy a Dragon Age-sorozat. A stúdiót három egykori orvostanhallgató, Ray Muzyka, Greg Zeschuk és Augustine Yip alapította 1995-ben, s bár már egyikük sincs a csapatnál, szellemiségüket igyekszik az EA présében is tovább képviselni a torontói stúdió. Első játékuk a Shattered Steel volt.

A kanadaiak jelenleg a Mass Effect új részén, és egy Star Wars-játékon dolgoznak gőzerővel, a közelgő E3-on vélhetően már láthatunk is valamit az előbbiből.