Nagy esélyekkel indult neki az Electronic Arts a Consumerist által, immáron harmadik alkalommal indított “díjért”, az Arany Szarért folyó harcnak, azonban az amerikai kiadó ebben az évben biztosan megússza az “elismerést”. 

Idén már harmadjára rendezi meg a Consumerist azt a szavazást, melyen Amerika leggyűlöltebb cégét választják meg a szavazók, s melynek “díja” az Arany Szar (Golden Poo). Bár jó esélyekkel indult az Electronic Arts, hogy harmadjára is bezsebelje a nem éppen hízelgő címet, idén egészen biztosan, hogy megússza mindezt.

A kiadó ugyanis már az első körben kiesett, a Time Warner Cable-lel maradt alul a szavazáson, ugyanis az a szavazatok 51,2 százalékát zsebelte be, s ezzel kigolyózta a kiadót a sokadik nyilvános megszégyenülésből.

Bár a Battlefield 4 körül huzavona miatt idén is megdolgozott a kiadó azért, hogy a billogot megkapja, 2014-ben tehát – a díj történetében először – nem az Electronic Arts lesz a “nyertes, aki midnent visz”.