A holland Guerilla Games növekedésbe kezd: munkavállalói létszámát lényegesen felpumpálja, és új székhelyet is választ magának, hogy gyorsabb ütemben adhassák ki játékaikat. Smart move. 

A Parool.nl információi szerint az amsterdami székhelyű Guerilla Games, a Horizon: Zero Dawn készítője azt a célt tűzte ki maga elé, hogy 2019-ben munkavállalói létszámát 250-ről 400-ra növeli, egyúttal új székhelyre is költözik a következő év elején.

Az Amszterdam központjában elhelyezkedő irodaház 5 emeletét fogják bérelni, ez lehetővé teszi majd számukra a létszámbeli növekedést. Ezen felül saját kis stúdiót rendeznek be, ahol a motion capture-, valamint a szinkronfeladatokat is el tudják végezni.

A stúdió fejese, Hermen Hulst elárulta, hogy mindennek az a célja, hogy a fejlesztési időt le tudják rövidíteni a főbb címeik esetében. Példának hozta, hogy a Horizon: Zero Dawn hat és fél évig készült, de Hulst ezt az időt két-három évre akarja rövidíteni. A Guerilla Games ugyanis 2-3 évente szeretne új játékaival megjelenni, valamint a meglévő játékaikhoz gyorsabban készíteni az újabb tartalmakat.