A From Software szamuráj ópusza, a Sekiro: Shadows Die Twice már több mint kétmillió példányban fogyott világszerte három héttel a megjelenését követően, derült ki az Activision információjából.

Egészen pontosan a megjelenést követő első tíz napban érte el ezt a teljesítményt a Sekiro, miután március 22-én került az üzletek polcaira PC, Xbox One és PS4 platformokon. Mivel azóta már még tíz nap eltelt, vélhetően a játékból még egy jó adag fogyott azóta.

Szemléltetésképp: a Bloodborne-nak ehhez fél évre volt szüksége (az igazsághoz hozzátartozik, hogy a mai napig PlayStation 4-exkluzív a játék), a Dark Souls 3-nak pedig két hónap kellett a hárommilliós eladásokhoz.

Az Activision azt is elárulta, hogy 631 millió percnyi Twitch-közvetítést néztek a játékosok a megjelenés hétvégéjént, és az első héten több mint 1,1 milliárd (!!!) percnyi adást. Ha jobban tetszik, egy hét alatt kétezer évnyi (!) élő közvetítést néztek meg az érdeklődők.