Azt mindig is tudtuk, hogy egy AAA kategóriás videojáték fejlesztése nem aprópénzbe kerül, azonban most egy döbbenetes szám került elő a BioShock: Infinite fejlesztési költségeiről. Hogy enyhítsük a sokkot, van friss előzetesünk is a játékból.

A New York Times írta meg egy névtelen elemzőjére hivatkozva, hogy a Take-Two-nak a játék fejlesztése több mint 100 millió dollárba került. Ehhez jön még a körülbelül még egyszer ennyi marketingköltség, így még egy ötödikes is könnyen kiszámolja, hogy a BioShock: Infinite mintegy 200 millió dollárjába fájt a kiadónak.

Ez azt is jelenti, hogy ahhoz, hogy nullszaldóra jöjjön mindez ki, körülbelül 3 millió példányt kel eladni a játékból, ami semmiképp nem tekinthető csekély eredménynek. A hír mellé érkezett egy friss előzetes is, melyben a játék kreatív igazgatója kommentálja mindazt, hogy milyen is az élet Columbián.