Érdekes törvényt készül elfogadni a kínai pártvezetés: a játékfejlesztőknek a jövőben kötelez lesz feltüntetni, hogy játékukban az összes, random megszerezhető tárgynak, cuccnak mi az esélye, hogy a játékos megtalálja. 

A fejlesztőknek még a játék megjelenése előtt közzé kell tenni jól láthatóan a weboldalukon, hogy mekkora a százalékos esélye annak, hogy egy játékosa a játékban megtalálja az eshetőlegesen megszerezhető cuccokat, fegyvereket, ruhákat, páncélokat, azaz, az összes virtuális tartalmat.

A törvény 2017. május elsejétől lép életbe, és az összes, az országban forgalmazott, és a jövőben forgalmazásra kerülő játékra kiterjed, még az olyanokra is, mint például az Overwatch, amiben gyakorlatilag csak kacatokat kap a játékos ajándékba, ahogy fejlődik.

A kínai kormány feltett szándék az, hogy a törvény betartását szigorúan ellenőrzi majd, elmondásuk szerint ugyanis a játékosoknak joguk van előre megtudni, hogy mekkora eséllyel kaphatnak meg egy játékban valamit, így eldönthetik, hogy számukra az a virtuális tartalom ér-e annyit, hogy a megszerzésébe belefogjanak. A tartalom feltüntetését egyébként a megjelenéstől számított 90 napig írja elő az új törvény.