A Player Unknown’s Battleground amekkorát ment felfelé, akkorát is esett: 2018 januárjára már az Epic-féle Fortnite lett a battle royale játékok királya. Mind YouTube-on, mind Twitchen ez a játék a sztár. 

A YouTube hivatalos statisztikája szerint idén januárjában a legtöbb feltöltést a Fortnite produkálta a hálózaton, és így vált a meghatározó kulturális erővé világszerte a videojátékok körében. Februárban a megtekintési időt számítva már a második legnépszerűbb cím volt, múlt hét végén pedig több mint 100 tartalom fejlesztő csatlakozott a több mint 42 millió élő megtekintést produkáló eseményhez. A trónra is ekkor ért fel a játék, ugyanis 287 millió megtekintést sikerült elérnie azon a hétvégén.

Twitchen is tarol az Epic játéka, 2017 októbere óta a heti megtekintések száma elérte a 25 milliót, ami heti 8,6%-os növekedést jelent, derült ki a SuperData elemzéséből. Eközben a PlayerUnknown’s Battlegrounds, mely ennek csupán a felére volt képes a tavaly októberi, heti 12,5 milliós megtekintésével, hetente 1,7%-át veszíti el megtekintéseinek.

A játékok új királyát tehát Fortnite-nak hívják.