A Microsoft új módját választja annak, hogy a Gears of War 3 játékát népszerűsítse az Egyesült Királyságban: speciális televíziós kampányt szervez.

Ez annyit jelent, hogy a reklám spotok közben a Microsoft megjeleníti, hogy éppen hányan játsszák a Gears of War 3-at online. A kampány szeptember 23-án indul, és október 3-án ér véget, mely idő alatt hat alkalommal, egyenként 30 másodpercen keresztül reklámoz a Microsoft. Ez persze egy csomó pénzébe kerül a cégnek, s ahogy Stephen McGill, a Microsoft UK Xbox marketing igazgatója nyilatkozta, ehhez fogható kampánnyal csak a Halo Reach és Halo 3 játékuk esetén rukkoltak elő.

Jó bornak nem kell cégér, tegnap már megpörgettem magam is a konzolban a korongot, s az első benyomások alapján a játék remekül sikerült, melyről bővebben a hamarosan megjelenő tesztünkben olvashatsz.