Az FPS műfajt megújítóként aposztrofált Brink végleges megjelenési dátumot kapott, májusban kerül az üzletek polcaira. Jó hír, hogy a lövöldözés mellett lesz lehetőség karakter fejlesztésre is, ezzel is meg akarják különböztetni magukat a fejlesztők a többi FPS-t készítő studiótól.

A Bethesda ma bejelentette, hogy a Splash Damage által fémjelzett új, multiplatform FPS május 17-én kerül az amerikai, míg május 20-án az európai üzletek polcaira.

A történet 2035-ben játszódik, a Föld teljes megsemmisülése után, s a játék helyszíne egy Ark nevű lebegő város. A játékban két frakció veszi fel egymással a harcot, az egyiket Security, a másikat pedig Resistence néven emlegetik. Minden játékosnak a játék kezdetekor frakciót, ezt követően pedig kasztot kell választani, és személyre szabott küldetéseket teljesíteni a játékban. A sikeresen teljesített feladatok jutalma XP (tapasztalati) pont lesz, s természetesen ezek felhasználásával fejleszthetjük karakterünket.

Aminek személy szerint nagyon örülök, hogy végre egy olyan FPS kerül a boltokba, amiben nem csak menni és lőni, hanem ugrálni is lehet. Ha valaki emlékszik a Mirror’s Edge-re, akkor könnyű kitalálni, hogy ugrálás alatt mit is értek pontosan. Ez mindenképpen színesíti majd a játékmenetet, persze meglátjuk, hogy a gyakorlatban hogyan működik.

A játék PlayStation 3, Xbox 360 és PC platformokon lesz elérhető.

A lenti videón a játékban használható fegyverekről nézhetsz meg egy remek összefoglalót.