Egy héttel a megjelenése után az Ubisoft büszkén verheti a mellét, már ami a Watch Dogs eladott példányait illeti, ugyanis a kiadó bejelentette, hogy egy hét alatt négymillió darabot adott el a játékból. 

A kiadó egyenesen odáig ment, hogy “csodálatos teljesítmény”-ként aposztrofálja mindezt, a játék ugyanis ezzel a kiadó legjobbab fogyó címe lett, lenyomva az eddig megjelent összes Assassin’s Creed-et is. A játék, a bődületesen agresszív marketingkampánynak köszönhetően ugyan lehet, hogy jól fogy, azonban nem azt jelenti, hogy jó is lenne.

Arról nem szabadna elfeledkezni, hogy attól még a szar sem finom, hogy legyek milliói dongják körül, így a kiadó nagy hibát vét, ha hájjal kenegeti magát, és nem tanul a rajongók, és a szaksajtó visszajelzéséből, ami szerint a játék valójában egy meglehetősen közepes alkotás lett.