Az Apple a közelmúltban bejelentette, hogy hamarosan Kínában is bevezetésre kerül a legújabb, harmadik generációs iPad. Néhány nappal ezelőtt mindez meg is történt, hatalmas érdeklődés közepette adták el az első példányokat.

Ezúttal tudatosabban készült az almás cég, mint idén januárban, amikor az iPhone 4S bevezetésre került. Akkor ugyanis hatalmas tülekedés és tömeghisztéria tört ki Pekingben, mely szinte lehetetlenné tette a premiert, egyi deig be is kellett szüntetni az értékesítést.

Ezt elkerülendő az Apple az iPad 3 rajtjához egy olyan rendszert állított csatasorba, melyben a vásárlók online foglalhatták le a terméket. A foglalást az Apple e-mailben visszaigazolta, s egy egyedi azonosítót mellékelt a másnapi értékesítéshez, így kordában tudták tartani a vásárlókat, kontrollt gyakorolva azok számossága felett. Csak azok juthattak hozzá adott napon a készülékhez, akik rendelkeztek ezzel az azonosítóval.