A Rockstar újabb információkat árult el a külső nézetes akciójátékáról, a Max Payne 3-ról. Ezúttal a “Bullet-time” móddal kapcsolatban eredt meg a kiadó nyelve.

Aki esetleg nem tudná, hogy mi is az a “Bullet-time”: a Mátrix című mozi volt az első, amiben azt láthattuk, hogy egy akció közben az idő lelassul, és a pisztolyból kirepülő lövedékek röppályáját láthattuk, és a golyók elől a fürge hősök ki tudtak térni. A Max Payne volt az első videojáték, amiben ez a technika megjelent, és természetesen nagy sikert is aratott. Ez a “Bullet-time” rendszer a harmadik részben változni fog.

A kiadó megerősítette, hogy a harmadik részben ez az effektus nem olyan formában jelenik majd meg, ahogy korábbról ismerhettük. A klasszikus időlelassulós megoldás helyett az Euphoria karakterviselkedési rendszert használja majd a játék, így Max mozgása sokkal természetesebb lesz. Ha például egy épület ablakán kizuhan, maga elé teszi a kezeit, hogy tompítsa az ütést. Eközben sérüléseket is szerez, így sokkal valóságosabb lesz a hatás. A Bullet-Cam megoldás is visszatér, mely a golyók útját mutatja egészen a becsapódásig. A fejlesztők valóságosabb mozgást, mimikát ígérnek, sokkal részletgazdagabban, mint ahogy azt láthattuk bármikor (még jó, hisz majdnem tíz év telt el az utolsó Max kaland óta)

Hivatalos megjelenési dátum még nincs, az E3 expo vélhetően erről a játékról is sok információt hoz magával.