Az Epic Games gyakorlatilag egy fillért nem keresett a Bulletstormon, a játék megbukott, ismerte el Mike Capps, miközben a stúdió jövőbeli terveiről is mesélt.

A megjelenést követő első hónapban Amerikában 280 ezer példány kelt el az irreális akciókkal túlfűtött FPS-ből, s a világ többi részén sem aratott sikert. Az üzleti bukás ellenére az Epic nem bánta meg a projektet: “A People Can Fly AAA kategóriás játékot készített, s a következő fejlesztésük egyenesen remek lesz!”- mondta Mike Capps.

Capps szerint a stúdió az elmúlt években meglehetősen elhanyagolta az Unreal franchiset, természetesen ez a Gears of Warnak köszönhető, és az üzemméret is oka ennek. Mindamellett, hogy a csapat szívesen dolgozna új IP-ken, az üzleti vezetés azt szeretné, ha már a jól bejáratott, s a világon mindenütt ismert franchise (ez persze az Unreal) is kapna még egy lehetőséget. Elég régen láthattunk Unreal játékot, 2007-ben jelent meg az Unreal Tournament Xbox 360, PS3 és PC platformokra.