Az Ubisoft nem bízza a véletlenre, s úgy tervezi, hogy az egy hónap múlva megjelenő Assassin’s Creed III játékát masszív reklámkampánnyal tolja meg, bár nem mintha nagy szüksége lenne rá. Mindez egy valag pénzbe kerül majd a kiadónak.

Az Ubisoft négymillió fontot tett félre erre a célra, ami írd és mondd, közel másfél milliárd forint (!!), mely a legtöbb, amit valaha a kiadó egyetlen játék reklámozására költött. Ha elsőre azt is gondolnánk, hogy mindez teljesen felesleges, akkor azért érdemes azt is figyelembe venni, hogy a játéknak olyan címekkel kell felvennie karácsony előtt a harcot, mint a Halo 4, vagy a Call of Duty: Black Ops 2. Az Ubisoft azt reméli, hogy Connor kalandja legalább olyan népszerű lesz, mint a riválisaié.

Az Assassin’s Creed III október 31-én jelenik meg, Xbox 360, és PS3 platformokra, a még mindig PC-n játszóknak közel egy hónappal kell többet várni rá.