A Sucker Punch-féle szamurájos kaszaboló móka, a PlayStation 4-exkluzív Ghost of Tshushima nem lesz korhű minden tekintetben, árulták el a játék készítői. Ha eltérnek, szándékosan fognak eltérni. 

A GameSpot-nak adott interjújában Chris Zimmerman, a játék egyik programozója árulta el, hogy a játék bizonyos elemei hűek maradnak a 13 századi feudális Japánhoz, azonban lesznek olyan részek is, amikben szándékosan térnek majd el a korhűségtől.

Példaként hozza fel például a szamurájok péncélzatát, melyek sokkal inkább hasonlítanak majd a 16-18. századbeli viseletre, olyanokat a 13. században egészen biztos nem hordtak a szamurájok. Az eltérés szándékos lesz, és okosan választják majd ki azokat az elemeket, amiket így emelnek a játékba.

A csapat rengeteg támogatást kap a Sony Japan-tól, valamint a Sony amerikai részlegénél dolgozó japán kollégáktól, alaposan megkonzultálják az apró részleteket is, hogy aztána azok fényében dönthessenek arról, mi marad, és mit cserélnek le.