Meglepő bejelentéssel rukkolt elő az Electronic Arts: a tegnap, Xbox 360-ra megjelent Titanfall nem kerül fel a Games on Demand kínálatába, azaz, a játékból nem lesz digitálisan letölthető példány. Ez még érthető, a magyarázat viszont röhejes. 

A kiadó minderről a játék támogatási oldalán számolt be. Fontolóra vették ugyan a digitálsi változatot, de végül elvetették az ötletet. Íme a magyarázat:

Alapos tesztelést követően egyszerűen úgy éreztük, hogy (a digitális verzió) nem reprezentálja az igazi Titanfall-élményt, ezért úgy döntöttünk, hogy nem kerül fel a játék a Games on Demand kínálatába.

Na, akkor most használjuk kicsit az agyunkat arra, amire való. Egy játék digitális verziója és lemezes kiadása elméletileg identikus –  leszámítva a kiadói döntés alapján kínált vagy épp nem kínálat extra tartalmakat -, a különbség csak a terjesztési csatornában van: az egyik lemezen jelenik meg, a másik meg vezetékes vagy vezeték nélküli hálózaton “csorog le” az éterből a konzolokra.

Ennek az ég világon semmi köze nincsen a teljesítményhez, illetve, ahogy a kiadó fentebb írta, a játékélményhez. Nem azzal van a baj, hogy a Titanfall nem jelenik meg digitálisan – pláne figyelembe véve, hogy NONSZENSZ módon a digitális játékok ára lényegesen magasabb a lemezesekénél!!! -, hanem az, hogy ilyen hülye magyarázattal szolgálnak azoknak az embereknek, akiknek a pénzéből élnek.