A cloud gaming szolgáltató Gaikai véglegesítette megállapodását a Facebook-al, miszerint hardcore PC játékok demói lesznek elérhetőek a közösségi oldalon.

A Gaikai nyilatkozatában megemlítette, hogy már egy ideje dolgoztak a megállapodáson, és szerintük ez mindkét fél számára remek lehetőség. A Gaiakai hasonló megállapodást már kötött többek között a YouTube-al és a Wal Mart-al is.

A Facebook már rendelkezik sok alkalmi játékkal, itt volt az ideje, hogy segítsünk nekik a saját hardcore kategória kialakításában.” nyilatkozta David Perry a Gaikai alapítója. “Csak egy kattintás, és már játszhatod is a World of Warcraft-ot.

(Alkalmi játék alatt olyan játékokat értenek, melyek csak relatíve rövid időre ültetnek a gép elé, pl. Farmville, Cityville, stb., a hardcore játékok, mint a WoW, hosszú órákra a képernyő elé szögeznek.)

Perri demonstrálta a World of Warcraft demót a Facebook-on, de később tisztázta, hogy a Gaikai (egyelőre) nem teszi elérhetővé a játékot a közösségi oldalon. A Gaikai egyértelművé tette a Facebook szerepét is, inkább marketing oldalon látja a jelentőségét, és nem új szolgáltatóként a cloud gaming piacon.